Jump to content

Norm

Veteran Members
  • Content count

    30,583
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Norm last won the day on October 20

Norm had the most liked content!

Community Reputation

3,918 All-Pro

1 Follower

Favorites

  • NFL Team
    Packers
  • Players
    Tebow

Other Information

  • Location
    USA
  • Job
    Troll Hater
  • Xbox/PSN/Steam/Other
    Steam is normsizedmidget

Recent Profile Visitors

2,161 profile views
  1. Week 11 Games

    Seems typical for a lot of division rivalry games honestly.
  2. Week 11 Games

    I guess I thought Nagy would make it work and the defense was more than good enough. I probably give our rivals too much credit every year. I always think they're better than they usually end up being
  3. Week 11 Games

    Was he the ONLY person here who said it? If so I think I know who it is lol
  4. Week 11 Games

    Lol their Packers update thread has almost fell off the first page over there. Weird.
  5. Week 11 Games

    IDK how his contract is done, they have to do something before next season?
  6. Week 11 Games

    It actually kinda sucks Turbs is this bad, they might actually move on instead of keeping him longer.
  7. Week 11 Games

    Yet they''ll probably win somehow. Also lol at the rams I guess they didn't do enough trades.
  8. Week 11 Games

    This would be a bad game on the XFL slate.
  9. 2020 NFL Draft Discussion

    I bet he is, he's been officially measured before. But he does look like really small, I guess because of kind of how he's built.
  10. Week 11 Games

    lol. damn, that''s whack.
  11. Week 11 Games

    I turn on SF and they instantly have a big play
  12. Week 11 Games

    I wasn't offended or mad at all by what you said, I took it just fine. I was just being snarky back....
  13. Week 11 Games

    I definitely don't have a life. But there are plenty of other things to do in my shallow empty life other than watch the NFL. I guess I could hate (D)'s really bad to make me feel better about my ****ty life.
  14. NFL News & Notes

    They're brainwashed. I could have easily named you all the people on this site that would be pissed about this workout beforehand. Shows how this has nothing to do with what actually is happening with it.
  15. Week 11 Games

    Haha that too. But they're usually a couple others I'm curious about.
×