Jump to content

Spartica4Real

Veteran Members
  • Content count

    10,780
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

591 Pro Bowl

Favorites

  • NFL Team
    New Orleans Saints
  • MLB Team
    Houston Astros
  • NBA Team
    New Orleans Pelicans
  • College Team
    LSU Tigers
  • Players
    Brees, Tuve, Correa, Springer

Recent Profile Visitors

666 profile views
  1. MLB Regular Season 1.0

    Yordan the god
  2. 2019 Offseason Trade Rumors & Free Agency Thread

    Maybe an extra 5 or 6 games a year on average where he'd leave after a quarter or a half. Not like a CRAZY amount but enough to make a bit of an impact.
  3. 2019 Offseason Trade Rumors & Free Agency Thread

    You right. Sold a ton of new season tickets and the city's been buzzing. Way more hyped about Zion than they ever were AD, Zion's box office. Plus he's actually got a team around him from the beginning unlike AD who only got a good team around him the one year with Rondo, Jrue, Cousins, and Mirotic. And these tags made me realize damn we got a lot of Pels fans on here. Gotta be one of the top populated fanbases on the BBall forum.
  4. 2019 Offseason Trade Rumors & Free Agency Thread

    If Kawhi stays in Toronto or went to the Clippers the league would be the most balanced it's been in a long time. If he goes to the Lakers it's just the Warriors again but a different team, and the big 3 is even better. I'm gonna be really disappointed if he goes to the Lakers because if he doesn't next year and beyond could be REALLY fun. AD/LeBron Lakers, Kawhi's Raps/Clippers, Bucks mostly running it back, new look Sixers, Celtics always hanging around, Nets when KD comes back, Nuggets up and coming, retooled Jazz, Rockets still there, retooled Warriors, up and coming teams with young talent like the Kings, Pels, Grizzlies, Hawks.
  5. 2019 Offseason Trade Rumors & Free Agency Thread

    Kawhi ain't singing with the Clippers anymore IMO. I'd be shocked. It's Raps or Lakers. 60-40 for the Raps.
  6. 2019 Offseason Trade Rumors & Free Agency Thread

    I'd just like to say that David Griffin is a god and having a competently run Pels team is a very new, but very great feeling.
  7. Official New Orleans Pelicans Thread

    Lonzo, Jrue, Ingram, Zion, Favors Frank, Reddick, Moore, Hart, NAW, Melli, Hayes, Okafor Logjam going on in the backcourt but wow we got a nice team with a ton of potential on it. If even a couple of young, potential laden guys work out on this team we're gonna be nasty.
  8. Official New Orleans Pelicans Thread

    Used to live right outside of it, but just moved to Arizona in March. Sorry homeslice lol. @amac Agreed. Think we go after a "big" name center to fill in as at least a stopgap til Hayes is ready if not a permanent solution if he never reaches that level. I think Brook Lopez will be a big target for us. Don't quite expect us to go for the Al Horford's of the world.
  9. Grade your teams draft night

    A+ because Zion Everything else was just gravy, but it was some good gravy.
  10. Official New Orleans Pelicans Thread

    Coming out of an AD trade "rebuild" with a team like this next year... Zion Lonzo Ingram Jrue Hart Okafor Hayes NAW Plus we just drafted some dude I've never heard of from Brazil. Plus a ton of Lakers picks in the future. We're gonna be DISGUSTING in the near future. DGriff the god.
  11. NBA Draft Thread: NO trades 4 to ATL (8/17/35)

    No reason not to IMO. If not with 35 then at least with 39. You're not gonna get a guy with higher upside here, even though the odds are he never becomes anything it's a 2nd round pick. DO IT.
  12. NBA Draft Thread: NO trades 4 to ATL (8/17/35)

    Bless up. DGriff's a god and Gayle a much better owner than Tom/Shinn.
  13. NBA GDT | 18'-19 | I Love Mod Edits

    An alternative will pop up somewhere, don't worry
  14. Official New Orleans Pelicans Thread

    Who do you like the most at 4 if we keep it?
  15. Official New Orleans Pelicans Thread

    Ball shot 33% on 5 attempts a game. There's still hope. If we take Culver (which I think we will and should) we really need to package some pieces into a shooter or hope for the development of the guys we already have to become better shooters. If they decide to take Hunter though at least they'll have a guy who can shoot.
×