Jump to content

Phire

Moderators
  • Content count

    70,844
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

Phire last won the day on February 6

Phire had the most liked content!

Community Reputation

1,905 All-Pro

About Phire

Favorites

  • NFL Team
    The Philadelphia Eagles
  • College Team
    The Florida State University Seminoles

Other Information

  • Location
    The Sunshine State
  • Job
    Attorney

Recent Profile Visitors

1,478 profile views
  1. I dunno bruh something I never heard of. It's the ESPYs. They gave "best game" to women's hockey? I didn't even know that was a thing, with all due respect.
  2. Eagles didn't win best play of the year.
  3. Foles won best championship performance at the ESPY, not that I watched that crapshow.
  4. NFL News & General Info Thread

    Same. I was gonna bring this up when someone mentioned ST players making the HoF.
  5. NFL News & General Info Thread

    Lol that's pretty awkward given that they're probably 90% Jesus freaks.
  6. NFL News & General Info Thread

    DeMarco Murray, an Eagles great, is retiring.
  7. NFL News & General Info Thread

    Probably doesn't matter for either, as long as he didn't actually entice someone to do it with the specific intent that the crime be carried out.
  8. NFL News & General Info Thread

    You can be charged with soliciting a crime, but in order to do so, you have to have the actual intention of enticing another person to commit the specified crime. So if Shady was talking about it in a barbershop and some dude heard about the jewelry and decided to rob the ex, he wouldn't be accountable. If Shady at the barbershop went up to a known criminal and said he'd split the value 50/50 if he went and robbbed his ex, then yeah, he'd be a solicitor, a co-conspirator, or even an accomplice, depending on how the facts would play out.
  9. That's why I stopped watching the NBA too. Besides the awful lack of parity issue, the players are about as soft as soccer players, which is reprehensible.
  10. I like soccer, the sport. I have zero respect for the players. Too much flopping. In middle school I saw a kid break his leg in two spots at the same time, and he was less dramatic than some of these professional soccer players. When I tore my ACL in high-school I didn't react the way these grown adults do when they trip over a blade of grass. They need to stop gaming the harsh penalty system and play the damn sport.
  11. Since we got him as a part of #TheHaul... I agree.
×