Jump to content

Thaiphoon

Moderators
  • Content count

    19,677
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

813 Pro Bowl

About Thaiphoon

  1. Gimme a day and I'll have it. I like Coach Janus, but not many outside us JMU/YOOVEEYAA folks will get it.
  2. Yes. Please. I don't ask for much Santa!!!
  3. ...not...Snyder? As in the owner ship has...
  4. Week 3: Green Bay Packers

    Can we do a GoFundMe to pay them to pick our opponent every week?
  5. Yup. Sucks for players. But I'm glad they have dropped the pretense and stopped lying to themselves and the rest of us. You cannot change course until you admit you have a problem and assess it correctly
  6. Week 3: Green Bay Packers

    I know the feeling. My JMU Dukes had their receivers get the same case of the dropsies this past January and we lost the FCS Championship we were favored to win against NDSU. Had we held onto 2 or 3 of the drops, we win that game and are repeat champs
  7. Week 3: Green Bay Packers

    Yes...to the bolded!! And boo to the Cons
  8. Week 3: Green Bay Packers

    Very nice!
  9. Things other than Redskins

    lol true
  10. Things other than Redskins

    https://virginiatech.sportswar.com/article/2018/09/23/virginia-tech-football-dismisses-trevon-hill/
  11. Week 3: Green Bay Packers

    Agreed
  12. Week 3: Green Bay Packers

    Thanks. Yeah, seemed out of character for Packers' fans. I like you guys in the division too.
  13. Week 3: Green Bay Packers

    Me too
  14. Good game guys. I thought for sure we were gonna succumb to the Rodgers magic after he connected on that long bomb. We went too conservative in the 2nd half and left way too much time on the clock for you guys. I still like you as Division winners. Hopefully see you guys in the playoffs (only with a different result from last playoff meeting lol)
  15. Week 3: Green Bay Packers

    I'm not discounting that. I'm just looking at the trajectories. Jay needs to do better with the talent he has. He hasn't. That's all I'm saying.
×