Jump to content
Slinky

Mark Murphy must go!!

Recommended Posts

Couldn't bother to go get the actual story from Silverstein that's being discussed in a different thread?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, AlexGreen#20 said:

Couldn't bother to go get the actual story from Silverstein that's being discussed in a different thread?

I looked, didn't see anything. Thanks for the help tho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So what’s the story? 

Murphy was only interested in hiring a HC who kept Pettine on?

...And then LaFleur didn’t get the most sought after ST coach on the market? 

 

Lol. Pardons if I’m missing something but this sure seems like a piggy-back off the earlier offseason B/R story. 

They know manufacturing discord in GB gets clicks. This isn’t a story. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, festiveonion said:

So what’s the story? 

Murphy was only interested in hiring a HC who kept Pettine on?

...And then LaFleur didn’t get the most sought after ST coach on the market? 

 

Lol. Pardons if I’m missing something but this sure seems like a piggy-back off the earlier offseason B/R story. 

They know manufacturing discord in GB gets clicks. This isn’t a story. 

Yeah .. I'm sick of it.  I hope the players and coaches are getting that 'us against the world' feeling and channel it into wins.  This has been a long off-season of BS for them.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 hour ago, festiveonion said:

So what’s the story? 

Murphy was only interested in hiring a HC who kept Pettine on?

...And then LaFleur didn’t get the most sought after ST coach on the market? 

 

Lol. Pardons if I’m missing something but this sure seems like a piggy-back off the earlier offseason B/R story. 

They know manufacturing discord ANYWHERE gets clicks. This isn’t a story. 

Totally agreed.

And fify

Edited by Kepler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slinky trolling again. Fire the board and the equipment manager too. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, St Vince said:

FIRE EVERYBODY!!!!!!!!

They almost did. Should have cut the head off the snake (Murphy), though. 

And no trolling here. How am I trolling? Murphy is a meddler who doesn't let others do their jobs. Huge power tripper. Don't be so blind, people. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesting to note: Very likely that nobody in the board is gonna roll on Murphy.

Most are probably just thrilled to be there collecting their affiliation stickers and perks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, AlexGreen#20 said:

Interesting to note: Very likely that nobody in the board is gonna roll on Murphy.

Most are probably just thrilled to be there collecting their affiliation stickers and perks.

I won't argue that.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, AlexGreen#20 said:

Interesting to note: Very likely that nobody in the board is gonna roll on Murphy.

Most are probably just thrilled to be there collecting their affiliation stickers and perks.

30 years ago I would totally agree. Not so sure anymore. Winning is addictive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The outrage is hilarious to me.

If anything, Murphy is overqualified to bother with hiring assistant coaches lol. 

This is like a mid-level manager saying he wants to hire this guy and his boss is like "ok, but here's the salary range for the position." And then mid-level is all like "aww puh-wease can we give this one guy more??" 

Share this post


Link to post
Share on other sites

True or not, I hope lafleur doesn't let the story get into his head.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Training camp and preseason games can't come quick enough.   This has been one long damn offseason.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×