Jump to content
Lil' Shorty

New Uniforms in 2020? CONFIRMED

Recommended Posts

Falcons confirmed for 2020 and Browns and Rams are cited to be making some changes as well. No word on the Bucs. Man I hope we don’t have to stick with these awful uniforms for another whole year.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apparently that guy got in trouble for leaking pictures of the Browns new uniforms in their subreddit. So it sounds like he's legit and has some intel.

But we'll see.

Share this post


Link to post
Share on other sites

“Sounds wild” doesn’t even begin to explain what’s going through my mind if this is true.

Not surprised about the white helmet tho. Glazers wanted to be able to wear the creamscicles and with the NFLs helmet rule they’d have to have a while regular helmet.

Ill miss the pewter if it’s gone. Always thought it was cool. But a red white orange creamsicle combo will go better than trying to put pewter in that mix if we aren’t just ditching the orange/creamscicle all together.

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Lil' Shorty said:

“Sounds wild” doesn’t even begin to explain what’s going through my mind if this is true.

Not surprised about the white helmet tho. Glazers wanted to be able to wear the creamscicles and with the NFLs helmet rule they’d have to have a while regular helmet.

Ill miss the pewter if it’s gone. Always thought it was cool. But a red white orange creamsicle combo will go better than trying to put pewter in that mix if we aren’t just ditching the orange/creamscicle all together.

Some type of creamsicle design would be a huge marketing brand gain.  No other team in the NFL has orange as a primary color.  I m really kind of over red and pewter primary.  The first version is really nice, this darker pewter, not a big fan.  Ashame because I liked the change to the logo and helmet 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ravishingone said:

Some type of creamsicle design would be a huge marketing brand gain.  No other team in the NFL has orange as a primary color.  I m really kind of over red and pewter primary.  The first version is really nice, this darker pewter, not a big fan.  Ashame because I liked the change to the logo and helmet 

Agreed on the logo and helmet. Funny how some 20 years ago creamsicles were the worst thing ever and now they are one of the cooler throwbacks (in my opinion at least). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, bucsfan333 said:

 

I like the logo, the white jersey combo I like.  Not sure about the red and orange pants.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The mock up is helpful to get an idea. Man what a complete redesign. Retro feel for sure but the color scheme works for a FL team imo. That Bucco Bruce logo is obviously a complete guess, but the logo better not be that. I personally really dislike it. An optimal Bucco Bruce to me would be the same winking pirate concept of old but no sword in the mouth, no winking, just an aggressive mean look on the face. Hat is fine.

Edited by Lil' Shorty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah the Bucs twitter account started commenting and liking a bunch of uniform tweets yesterday now this video today.

New uniforms are coming.

Now I wonder if it’s gonna be a Red, Pewter and Orange combo cuz of the video... man I hope they aren’t worse lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×