Jump to content
Sign in to follow this  
theJ

This ain't Bengals Talk

Recommended Posts

Love it.  The rushedness of this season bugs me but overall it's still pretty great.  Hate what they are doing with Arya.  Unless it's all a swerve, then I love it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, johndeere1707 said:

Anybody watch Game of Thrones? That last episode was amazing 

Without giving away spoilers, this season seems to defy any rules of travel for every living thing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, johndeere1707 said:

I have a feeling I know how the show is gonna end...

I feel like it's getting more predictable.  I hope someone who is way overdue to die (cersei or Baelish) gets it this week.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Beck Bristow said:

I feel like it's getting more predictable.  I hope someone who is way overdue to die (cersei or Baelish) gets it this week.  

Jamie will end up killing Cersei I'm sure 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/22/2017 at 3:24 PM, HangOnSloopy said:

Trying to line up the Honeymoon thing right now.  You guys have any recommendations?  

 

Whatever your fiancee wants.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, johndeere1707 said:

Jamie will end up killing Cersei I'm sure 

That seems most likely.  He seems to have backed off his concern about her, which is interesting, since she keeps getting crazier.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Futbudds said:

Without giving away spoilers, this season seems to defy any rules of travel for every living thing.

top 3 episode ever. Waited 7 years for that episode. But it was for sure predictable. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2017 at 6:11 PM, theJ said:

Every now and again i drink wine.  After getting used to beer, wine tastes like grape juice.  Very dangerous.

 

Should i not have admitted that?

I drink wine all the time lol. My dad recently retired and took up work part-time at a winery, so I've got a stash at all times. If your wine tastes like grape juice though that's not good lol

 

Well I was on page 1 not 7 so sorry for rehashing an old post haha

Edited by johnnyonetime

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ochocinco4pres said:

top 3 episode ever. Waited 7 years for that episode. But it was for sure predictable. 

Last season being the first that went past the books I felt the show got more fan-servicy and kinda got away from the spirit of the books. I still love the show but I really hope that all of the plot holes this season don't bring it off the rails.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/24/2017 at 9:47 AM, johnnyonetime said:

I drink wine all the time lol. My dad recently retired and took up work part-time at a winery, so I've got a stash at all times. If your wine tastes like grape juice though that's not good lol

 

Well I was on page 1 not 7 so sorry for rehashing an old post haha

Not good as in the wine isn't good, or not good as i need to recalibrate my taste buds?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think i'm behind on the times.  Never watched Game of Thrones.

 

edit: no, i can't get it in the pole barn.

There, beat you to the punch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/26/2017 at 11:07 AM, theJ said:

I think i'm behind on the times.  Never watched Game of Thrones.

 

edit: no, i can't get it in the pole barn.

There, beat you to the punch.

The books are great and without an ending and the show is now ahead of where the books have stalled. The show (and books) is an amazing mix of political intrigue, fantasy tropes very well done, and superdisgusting human history all rolled into one. No pole barns tho unless you count a guy who lives in a frozen wasteland, takes all of his daughters as wives, and gives all of his sons of said daughter-wives over to a zombie-like death cult of unconscious reanimated corpses.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Futbudds said:

The books are great and without an ending and the show is now ahead of where the books have stalled. The show (and books) is an amazing mix of political intrigue, fantasy tropes very well done, and superdisgusting human history all rolled into one. No pole barns tho unless you count a guy who lives in a frozen wasteland, takes all of his daughters as wives, and gives all of his sons of said daughter-wives over to a zombie-like death cult of unconscious reanimated corpses.

Sounds intriguing.

I'm going to read the books someday, but not until they're all released.  I don't like reading series that aren't concluded yet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Futbudds said:

The books are great and without an ending and the show is now ahead of where the books have stalled. The show (and books) is an amazing mix of political intrigue, fantasy tropes very well done, and superdisgusting human history all rolled into one. No pole barns tho unless you count a guy who lives in a frozen wasteland, takes all of his daughters as wives, and gives all of his sons of said daughter-wives over to a zombie-like death cult of unconscious reanimated corpses.

I feel like Howland Reed might live in a pole barn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  



×