Jump to content
textaz03

WK 17: Redball’s Last Stand vs Redskins

Recommended Posts

Just now, Tony7188 said:

Nope. We would’ve had a chance if we went 7-9 but at 8-8, we’re picking too far down 

Kinlaw may still be there.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Matts4313 said:
12 minutes ago, WizardHawk said:

Think it was CBS or FOX...idk. Which ever one came up first on Google

Yeah, he is listed 8 or 9 on most places, but I can find it on NFL Next gen. I thought they used to have that.

I think you're thinking of Randall Cobb. He has been near the top all year

Share this post


Link to post
Share on other sites

I hope he dies of chronic hemorrhoids tonight while trying to dump out the choices he made for the last 24 years of being, LOL a GM and Owner that cares about winning. 

I blame you Jerry Jones and your Elephant sized ego and peanut sized brain. I hope you die you old bastard!

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, resilient part 2 said:

In case you missed it both Dak Prescott and Tony Romo when throwing for 4500 yards or more have both been 8 and 8 in the season

Passing yardage is low correlated to winning. Teams throw a lot when behind. Run a lot when they are ahead. The yardage totals for either is kinda silly.

3 minutes ago, Northland said:

Will Jerry be so pissed off that he will step back a little more, or will he maintain the same level of input?  

 

 

 

2 minutes ago, resilient part 2 said:

Inside the biggest hahaha that's funny emoji you can find

 

2 minutes ago, HDsportsfan said:

No sign of that happening. He's been embarrassed several times in the past before this and hasn't. Why start now.

 

1 minute ago, Tony7188 said:

After all that’s happened, you still have hope?

Incredible 

 

1 minute ago, WizardHawk said:

Nope and with a dominating performance to finish out, JG is going to get one more crack at it.

Jerry has already stepped back the past 10 years. What I am scared of is that he picks a college coach and then decides he needs to give *MORE* input. Think of the late 90s, early 2000s. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, MKnight82 said:

Man look at that score.  You guys should consider resigning Jason Garrett.  

Get out

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, DaBoys said:

Lol that's rich

Jerry has never been afraid to sign a check and I think that will continue.  I'd like to think that a Superbowl aspiration season that turned into a dumpster fire would open his eyes.  Thst being said he will probably announce an extension for Garrett.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopefully Troy is right, dak felt like he hasn’t been appreciated and looks to sign elsewhere 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, WizardHawk said:

Nope and with a dominating performance to finish out, JG is going to get one more crack at it.

Man dude....did your wife cut you off recently or something. You've been a total a-hole the last few weeks.

J/K

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Northland said:

Jerry has never been afraid to sign a check and I think that will continue.  I'd like to think that a Superbowl aspiration season that turned into a dumpster fire would open his eyes.  Thst being said he will probably announce an extension for Garrett.

except the check that goes to a GM >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Tony7188 said:

Nope. We would’ve had a chance if we went 7-9 but at 8-8, we’re picking too far down 

Time to run backwards into our own end zone and hand off to the skins every possession. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Matts4313 said:

Passing yardage is low correlated to winning. Teams throw a lot when behind. Run a lot when they are ahead. The yardage totals for either is kinda silly.

 

 

 

 

Jerry has already stepped back the past 10 years. What I am scared of is that he picks a college coach and then decides he needs to give *MORE* input. Think of the late 90s, early 2000s. 

I disagree with you a bit on his. He may have stepped back a bit, but I don't think he has stepped back as much as you might think.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×