Jump to content
candyman93

Week 1 General Discussion

Recommended Posts

Just now, PatriotsWin! said:

Agreed. It is so friggin weird. I'm still rooting for him and Gronk tho, I still love those guys. They're Patriots for life.

Oh yeah, for sure. Would love to see a Pats vs. Bucs SB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, BullsandBroncos said:

Can't wait for Giselle to tell us how terrible Godwin and Evans are this year when the Bucs lose in the playoffs or superbowl

get bent

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Leoric said:

Dude don’t say things like this. Do you want Mahomes, Hill and Kelce to all catch some kind of virus that sidelines them for the year? Because this how you invoke that kind of monster. 

Lol it's just a sign of respect for those guys and the fact that our offense is hard enough to stop as is.

But yeah tbh I'm always gonna be worried about Mahomes getting hurt his frame seems kinda small

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, BroncoSojia said:

That was obviously not a good play by Isiah Simmons.

yeah...and Mostert has this bizarrely deceptive speed. He gets past you, it's over. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, childofpudding said:

get bent

whoa! didn't know this board had giselle stans

Share this post


Link to post
Share on other sites

Still an absolute tragedy that the Bucs didn't go back to the creamsicles. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, PatriotsWin! said:

Agreed. It is so friggin weird. I'm still rooting for him and Gronk tho, I still love those guys. They're Patriots for life.

Yep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...